kelebegimm07 Mooommyy1 benimde son 1 tane kaldı yarın icicem sonrası Allah kerimm. İnsan bari içine 20 tane falan koyar pintiler 10 tane koymuşlar bide 100 TL 🤣
Fatos_teke46 Mooommyy1 bndede vardı normalde ama gece geç yattigim için yatmadan prilam içiyorum ardından ekmek parçası felan yiyorum sabahta kalktığımda direk soda iciyorm sayesinde bulantm yok sabah artık 🌸
Mooommyy1 kelebegimm07 ben birgundr yarim iciyorum bana baya iyi geliyor yetiyor ysrim 2 mg 🙈 bi kerede yarim deneyin siterseniz😅😅 sagolsun o sekilde 20 gun gidiyor yoksa zor
kelebegimm07 Mooommyy1 AA çok mantıklı ise yarıyorsa öyle yarın sabah yarısını kırayım diğer güne saklayım🙈