@Mooommyy1 bende çok yaşadım bu durumu arkadaşım seni çok iyi anlıyorum bu yüzden. Safrada çıkarıyodum beyaz sıvı da. Doktoruma gittim en son acil olarak çağırmıştı zaten çünkü bebekte yoruluyo içerde besinsizlikten anne adayı daha çok yorgun düşüyo ve besinsiz kalıyo vücudun ihtiyaç olduğu dönemler şuan . O yüzden iki gün üst üstte gitmiştik eşimle yarım gün yatırdı hastanede , serumlar bağladı bana doktorum bi kaç güne de toparlandım hemen sonra istersen doktorunla paylaş bu durumu safra çıkarmak fazla iyi değil bünyendeki verimi düşürür halsiz kalırsın. Tez zamanda sağlık bulmanız dileği ile 🙏🏻🌿