nursena
İnşallah gecer canim. Cok gecmis olsun.
Doktorunla gorus gerekirse tedavi falan olabiliyorsa mutlaka tedavisini ol.
Ben 2 ay falan her gun çektim cunku..
Haa kalsiyumunu da eksik etme. Bebege gidiyor sendeki kalsiyumlar malum o yuzden kalsiyum eksik kaldigi icinde daha fazla ağriyor.
Sade maden suyu ic, süt iç canim