iremcany 33+1 olduk ❤ oğlum kaburgalarımı yukarı ittirmekten yamuk yumuk oturmaya başladım, ben arada sırada vajinal bölgede iğne batması gibi bir ağrı hissediyorum. Siz de bebeğinizin hıçkırıklarını artık çok net hissediyor musunuz ? 😍
Mom084 iremcany bu hıçkırık aynı yerde tıp tıp tıp derinden gelen küçük tıp tıplar mı 🥰🧿 ben 2, 3 defa duydum 32+5 deyiz nasipse
Diclenur_63 iremcany bende öyle oluyor sanki anlık igne batırıp çıkarıyorlar rabbim sag salim kucagımıza almayı nasip etsin İnşaAllah
Mom084 Diclenur_63 bizde 32+5 nasipse, ani kasık krampları olup geçiyor bizim de Çok şükür, birde devamlı wcdeyiz 😀🧿 Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
iremcany Mom084 aynen canım hatta bazen dönmüş oluyor yüzeysel olarak da çok net görüyor ve hissediyorum 🥰
Miskokulum35 Diclenur_63 o bendede var ama çok sık değil mesela hareket edince bıçak gibi batıyor acıtıyor. Yürünce kasığıma bişey oluyor 😑korkuyorum artık tek kalmaktan bişey olur diye
Diclenur_63 ikiponcik_annesi ay ewet benim bebişte daha dönmemiş dogum pozisyonuna ayaklar aşşagıda kurcaladıkça kasıklarıma baskı yapıyor
ikiponcik_annesi Diclenur_63 dün dışardayken eve zor gittim inanırmısın bide sert vuruyo altıma kaçıracaktm az kalsın 😀😀
iremcany Diclenur_63 aynen canım ben bunu perinataloguma sordum normal dedi hatta o iğne batması bıçak batmasına dönüşecek dedi gülerek 😅 bebek aşağı vajinaya doğru baskı yaptığı için oluyormuş. Sağlıklı gelsinler de dayanırız şunun şurasında ne kaldı 🤗
katipannee Dnz_yksr merhaba bende 32+4 haftalığım ama sanki dediğiniz gibi kasığımı jiletle kesiyorlar aslaaa hareket ettiremiyorum dönemiyorum yada yataktan kalkamıyorum oturup ağlayasım geliyor 😓
Dnz_yksr katipannee merhaba bende öyleyim vallaha 30 dan sonra bu şekilde arttı doktorum kasların genişliyor bebegin ağırlığı vs dedi. Esimin desteği olmadan kalkamıyorum yerimden Allah yardımcınız olsun sagsaglim aliriz insaAllah❤🌸
katipannee Dnz_yksr bende acaba enfeksiyon mu var o yüzden mi diye sürekli endişeleniyordum ama normal yürürken olmuyor gece yataktayken oluyor . Enfeksiyon olsa sürekli olurdu. Pazartesi günü randevum var o zaman soracağım mutlaka . Çok zayıf hamile kaldım ama bebek ağır mı geliyor göbek büyüdükçe 😀
Gull_94 Diclenur_63 bızde 32+6 yız bazen kasıklarma veya karnıma bıck saplanması gbı agrı gırıyo ılk kez dun gece sag kaısgıma daha guvlu bı agrı gırdı bıkac saat ıcınde gectı aetık yalancı sancılarnda zamanı😇
Defneninannesii01 @Diclenur_6 bende 33,1 haftaligim ve ikinci hamileligim ilki sezeryan oldugu icin sezeryan yerim ağrıyo zor yuruyorum hayirlisiyla kucağımiza alsaydik :)
Diclenur_63 Defneninannesii01 ayy sezeryandan çok korkuyorum benim bebe dönmesse bende sezeryan olcam
zumraylayolculuk_1 Diclenur_63 evet bendede bu hafta başladı acaba bebek doğum pozisyonumu aldı ondan belki diyom bide karnım geriliyor dün baktım hafif çatlamalar oluşmuş
Diclenur_63 zumraylayolculuk_1 bendede oluşmuş ama daha dogum pozisyonunu almamış alsa nası agrı hissederim acaba
Mom084 Ya benim Bebekcik küçük hareket etmeye başladı birde ara ara karnım sertleşiyorr normal mi yeri mi daralıyor kontrolüm haftaya