Diclenur_63 Selam kızlar 32+6 olduk bugün 1 haftadır kasıgıma agrı saplanıyor bıçak girip çıkıyor sanki ara ara bazen yürürken sizede oluyormu nasıl geçiyor bu haftalarınız☺💕🍬
Best11 Diclenur_63 selam canım. Bıcak saplanma değil de kasığım kasılıyor yürürken zaten cok hızli adımlar atamiyorum 🙃
Kubrakuckk Diclenur_63 Benimde 33 haftalık aynı şekilde 32. Haftada basladi bende de normalmiş yalancı sancılar ☺️ Sık sık olursa doktorunuza danışmanız gerekiyor , sevgiler 💐
Kubrakuckk Diclenur_63 Eee tabi birde WC ye yatak kuracağım neredeyse geceleri özellikle çok sık Baski hissediyorum idrara sık sık çıkıyorum as kaldı sabır diyorum ☺️
Dnz_yksr Diclenur_63 bende o şekilde sanki kesmişler gibi hissediyorum 30 haftadan beri daha da zorladi 33 haftaligim bugun doktor normal kaslarin genişliyor ağırlık çöküyor dedi
tubatrkmnn Ben de 34. Haftama girdim, 32. Haftada kasık ağrılarım başlamıştı hala devam ediyor, yürürken canım yanıyor hala daha, ayrıca yalancı kasılmaları da tanımaya başladım. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Zor 😍
Dnz_yksr tubatrkmnn ben onu anlayamıyorum ya bazen sancim oluyor ama acaba yalanci dogum sancısı mi anlayamıyorum nasil hissediyorsunuz bu durumu bendd 33+2haftaluk gebeyim
Diclenur_63 Dnz_yksr sanki kemiklerim ayrılıyor bazen yürürken vuruyor mesela yatakta dönemiyorum çok
katipannee Dnz_yksr merhaba bende 32+4 haftalığım ama sanki dediğiniz gibi kasığımı jiletle kesiyorlar aslaaa hareket ettiremiyorum dönemiyorum yada yataktan kalkamıyorum oturup ağlayasım geliyor 😓
tubatrkmnn Dnz_yksr herkesin tecrübe ettiği şeyler farklı tabi bu süreçte ama benim yaşadığm bu yalancı kasılma birden kasığımda ağrı, belimden girip adet sancısıyla karışık beni hafif inleten bi acı hissediyorum ordan anlıyorum ben. Doktoruma da sordum yalancı kasılmalar onlar normaldir dedi.
Dnz_yksr Diclenur_63 ayy vallaha ayni seyleri yaşıyorum dönmek bana işkence neysek az kaldı Allah yardımcın olsun
Gamzegs 33+1 olduk aynı şeyleri bende yaşıyorum korkuyorum erkenmi olucak diye ama normal sanırım nst de sancı fln çıkmadı ultrasondada herşey yolunda dedi Doktorum yorgunluktan olabilir dedi 😥sanki kemikler açılıyor gibi kemik ağrısı sanki
Diclenur_63 Gamzegs ewet ya kemiklerim sanki ayrılıyor gibi doktor normal dior ama bendede nstde bişey çkmadı doguma kadar böyle gidicek galiba
Tubis39 Gamzegs be Gamzegs bende 33 haftalik oldum belim cok agriyor karnımda agri var bazen size de oluyor mu
Melekgulten Diclenur_63 benimde ilk hamileligimde nadiren oyle oluyordu ama bu hamileligimde 100 metre yuruse cikamiyorum o kadar kotu bi agri giriyoki kasigima bide yalanci sancilarim gece cok kotu .taniyorum bebek sancisini ama buda sik sik giriyo gece idrardan dolayi uykum yok ya oluyirum 36+4 um
Diclenur_63 Melekgulten maşallah canım sag sol dönüyorum dönerken bile agrı hissediyorum o derece yani yürürken sanki kemiklerimi ayırıyorlar okadar yürüyüş yapıyorum bide yani hiç yatmam
Melekgulten Diclenur_63 Nst en duzgunse korkma o bebek icin cok onemli benimki her gurdigimde bisey cikiyor iki uc defa giriyorum nastye
karanfilll Diclenur_63 bizde 32+3 olduk 2 gün önce çok kasık ağrım oldu resmen gün boyu kımıldayamadım ilk defa oldu böyle normalmiş sanırım bundan sonra. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş.
Diclenur_63 karanfilll ewet öyle diyorlar ama fena ya uyurken resmen ayagı kalkıp öyle yön degştryorum
ikiponcik_annesi Diclenur_63 bende 33+4 oldum oğlumun ayakları hep kasıklarımda olduğu için hem bazen acıtıyo hemde sürekli tuvalete gitmek zorunda kalıyorum 🤭 son haftalar artk çok ağırlaştım ya çok yoruluyorum tabi bebişlere değer 🥰
Diclenur_63 ikiponcik_annesi ay ewet benim bebişte daha dönmemiş dogum pozisyonuna ayaklar aşşagıda kurcaladıkça kasıklarıma baskı yapıyor