Zehraaa98 Ankara Memorial da yaptım doğumumu. Yenidoğan hastane çıkışı veriyorlar daha doğrusu bebeğe onu giydiriyorlar ilk. Başka bir şey vermiyorlar. Covid testi yaptırıp yanınızda tek kişi kalıyor. Doğuma isterseniz eşiniz de covid testi yaptırıp girebiliyor. Hatta yine anlaşır ve isterseniz Ankara Memorial ın kendi doğum fotoğrafçısı da girebiliyor doğumunuza. Doğumdan sonra şerbet ikramı var. Çıkış yapmadan öncede 2 kişilik özel yemek veriyorlar. Onun haricinde kaldığınız gün/günlerde sabah öğlen akşam yemeği ve ara öğün paketin içindeydi. Spinal sezaryen doğum ücreti de benim doktoruma özel 4500 dü. Doktor ücretimiz hariç. Normal doğumla 500 tl mi ne fark vardı arasında .