Symhm 1987gokce sağol canım besigimiz daha siparişte oda gelmedi ben biraz herseyde geç kaldın 😑 bebeğim bekler umarım hazırlıklarını 😊
1987gokce Symhm yardım edenin varsa hallolur canım benim yardım edenim olmadığı için erkenden yapayım dedim sim haftalarda gün gün ufaktan ev işi yapmayı düşünüyorum inşallah.
nzngk Hanif kaç derecede yıkadınız kıyafetleri 😊 bende 30 haftalığım haftaya başlayacağım yıkamaya’ inşallah. 30’derece kısa programda diye biliyorum da sorayım.. Bir de baby&me aldım deterjan ve yumusatıcısını. Bitkiselmiş önerdiler 🤷🏻♀️
1987gokce nzngk makinenin elde yıkama programı vardı 30 derecede yikadim. Dalan roxy toz sabun deterjanla.
Gozdealpu nzngk benim makinada bebek programı var 40 ve 60 derece. İkiside 2.45 dk. Ben elde yıkama programında 30 derecede yıkıyorum. O da 2.30 saat. Dalan roxy toz kullanıyorum.
CennetEsmerMelegimKahraman 34+4 herseyini aylar Önceden hazirladim migde yanmasindan mahvoluyorum Suan gece uykusuzluk Bir yandan Bence yapin Sonrada Hic Bsy birakmayin
Gozdealpu Bende 32 haftalık oldum ve geçen hafta başladım. 1 parti yıkayıp ütüledim. Şu an makinenin bitmesini bekliyorum asacam onları. Yarın da ütü yaparım. Hastane çıkışı da bugün kargoya verildi. Nevresim takımı ve havlu takımı kaldı yıkanacak. Ütü çok zorluyor. Alta havlu koy Tersine çevir üstüne tülbent koy minik minik şeyleri ütülemeye çalış. Yorucu ama çok keyifli. Mağazalarda Kıyafetlerin konulduğu yapışkanlı poşetlerden aldım. Ütülediğimi onlara koyuyorum ki dolapta hurcun içinde olsa da toz olmasını istemem. Ev taşırken de kirlenmez.