SenaKoputan bende 31 haftalığım ve şu ayıma kadar hep ağdaya gittim kuaföre inan alıştığın için artık acımıyor kasılma yaşamıyorsun eğer açıklık olsaydı kesin erken doğum düşük riskime karşı bende olurdu jilet çok uğraştırıyor çocukla herzaman uğraşabilicekmisin ağda en azından baya gidiyor🙈😘