Yine ben kızlar. Peşpeşe 2 soru sordum şuan. Affınıza sığınarak bunu da sorucam. Ben 31 haftalık hamileyim ve göbüşüm haliyle büyüdü baya. Gebelikten önce sir ile epilasyon yapıyordum. Ama gebelikte son haftalarda ağda ya da sir önerilmiyor. Mecburen jilete döndüm 🤦♀️ o da çok zor oluyor. Hem hemen çıkıyor hem de yaparken çok zorlanıyorum. Çok çok özür dileyerek soruyorum. Kadın kadınayız burda diye.Şu aşamada sizler nasıl temizleniyorsunuz, ne önerirsiniz. Hamilelik öncesinde lazere gitmediğime pişmanım. Doğumdan sonra çok istiyorum nasipse.