bademsekeri42 NesssE Aynen ya eskidn 9 ay doktor yüzü görmezlermiş bırak sezeryanı ama şimdiki annelerin %50-60 ı sezeryan oluyo tabi bu yaşantı ve beslenmeyle de alakalı diye düşünüyorum . Eskiden kendi yoğurdunu peynirini yağını yapardın süt inekten sebze meyve bahçeden bide şimdiki halimize bakın
Nurgullmom NesssE Bebek doğum anında bile dönebiliyor diye biliyorum erken degilmi dönmez demek için . Eğer bebeğinde ve sende bi problem yoksa bekle bence doğum zamanına kadar. Birde özel hastaneye gidiyorsanız daha çok sezeryana yönlendiriyolar doğum hemen oluyo diye. Doktorunuza beklemek istediginizi soyleyin bence biraz
NesssE Nurgullmom bugün öğrendim boynunda kordon varmış. O yüzden dönmemiş dönmemesi için de mecbur sezeryan olmalıymışım. Yoksa bu doktorum dönene kadar bekleyecekti kordonu fark edince bekleyemeyiz dedi
Eso2311 Eso2311 sürekli sağ tarafta kafasi yukarda göğsümün tam altında bazen canim aciycak kadar yukari cikiyo
NesssE Eso2311 ama bugün doktorum bana 38 39 a kadar dönebilir dedi. Sizin de döner belki. Bende kordon dolandığı için bekleyemecek
AybukeA NesssE bnce de dogum belirtisine kadar bekleyin, arkadaşımın son haftaya kadar normaldi, sancıları geldi açıklığı 9 cm oldu son anda makat gelişe döndü 🤷♀️ sizin de normale dönebilir, bekleyin bence de