Glcnbc NesssE benim dönmez canım, benim rahmimde perde var bebek sol rahmimde gelişti yeri dar olduğu için diklemesine duruyor ama sezeryan olanda da dikiş var normal doğum olanda da dikiş var öyle de böylede doğuracağım zaten kendimi buna alıştırdım
NesssE kucuktosbik27 haklısınız tabi umarım onlar da böyle düşünüp işin kolayına kaçıp da bana böyle demişlerdir bebeklerimiz döner 🙂
2inciannelik NesssE aynısını yaşadım ne yaptıysak dönmedi yeri daraldığı için zor döner . Cok üzüldüm çok ağladım zorunlu sezaryen oldum ama iyi ki de olmuş diyorum sezaryen çok rahat artık çok tercih ediliyor bir de mecburi senin de çok takma hayırlısı olsun doğum şekli senin anneliğini belirlemez allah hayırlısını nasip etsin
Cigdemss NesssE kutup ayısı pozisyonu var, secde eder şekilde kalça altına yastık beya yükseklik koyarak bekleyin. Her gün bebek hareket ettiği zamanlarda 10 dk kadar yapın. Düzenli denemeye çalışın. Ebem bu şekilde bebeklerin döndüğünü söyledi
Fatma_d Doktorunuzu kesin gebelik başında araştırmışsınızdır, sezaryen odaklı doktorlar var. %90 sezaryene zorlar. Öyle bir durum yoksa, doktorunuza güvenin. Burda hiçkimse doktorunuz kadar gebe görmedi, o kadar tecrübeli değil.
NesssE Fatma_d buradaki insanların tecrübesine değil çevresine güvendiğim için yazdım teşekkür ederim cevabınız için
Aybigen NesssE başka bı yerde okumuştum son gün dönen sancı anindan bile olabiliyormus. Benimde ilk gebeligimde donmedi bebeğim 40a kadar bekledim dönmedi. Sonraa araya bayram tatili girecek diye sezeryani kabul ettim. Ama bazı egzersizler falan varmış o zaman bilmiyordum. siz bı bakın YouTube da falan var belki döner. Dönmezse de sağlık olsun.
Rabia_solmaz gizemtscgl34 hmm bana şimdilik çocuğun başı aşağıda normel görünüyor dedi inşallah değişmez 🙏
NesssE Glcnbc rahimde perde olduğunu bebek dönmeyince doktorunuz mu söyledi baştan mı biliyorsunuz. Benim sağ taraftaydı hep ama bana da rahimde perde olabilir hiç sebep de olmayabilir dedi
Cansu_yalcin2016 NesssE evet bana dedı doktorum cok net konustu bırde cok agladım sezeryan olmak ıstemıyorum dıye sancılarım vardı sıcak suya oturdum 1saat sonra hastaneye gıttım gıtmeden cıkolata yedım hastaneye gıttımde sıcak suyun etkısıyle bebek donmus az kalmıs dedıkler tekrar sıcak suya oturdum hastanede normal dogum yaptım😀😊
NesssE Cansu_yalcin2016 ya anlatır mısınız nasıl sıcak suya oturdunuz leğene falan mı koydunuz. Ben de duşta karnımın altına sıcak su tutuyorum ama bi etkisi olmadı. Kaç haftalıkken döndü Peki. Sizin adınıza çok sevindim
Cansu_yalcin2016 NesssE tesekkur ederım dusa kabının ıcıne su doldurdum oturdum doguma 1gün kala döndü ama dönerken cok sancı oldu ve dedım kesın döndü dıye doktora bı gıttım cocuk dönmüş bı de 3cm acıklık vr dedı