hastane çantası ve bebek bakım ürünleri dışında her şey hazır sayılır giysileri yıkandı ütülendi 😇 29+3 üm doktorum gün söylemiyor erken doğum riskim var diye sanırım.. perinatolog 19 haziran demişti bakalım😊 bir hamak alacağız, bir de şampuan, yağ, tarak, pişik kremi gibi küçük şeyleri eksik. Sağlıkla, zamanında gelsin haziran bebeklerimiz❣️🧿🙏