Selam hanımlar🌸 ishal ile ilgili geçen konu başlığı açmıştım evet doğum belirtisiymiş bugün hastanedeydim . Sancılarım çıktı 39. Haftadayım her an gelebilirmiş. Fakat çatı muayeneyemde baya bi derinden bakıldı 2. Kez ve ön kemiğimin biraz basık ve dar olduğunu söyledi doktor. Bu yüzden sezeryan olabilir dedi. Bebeğim de 3 kg sadece o yüzden sancı anımda tekrar bakacakmış kilosu çok olmadığı için ve ben normal istediğim için bi daha bakarım dedi.. ama sizce doğum anında açılır mı? Tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdide bunun stresine girdim :(