Nurce bavulu açtıkları yerde artık pasaport kontrolünü geçmiş oluyorsunuz. Geri yollayamazlar ama yalan beyanda ceza yazabilirler. Gerçi ben 8 senedir gidip geliyorum ne baklavalar, cerezler, tahinler pekmezler goturdum bir kere bile bavulumu açıp bakmadılar, soru da sormadılar bavulda ne var diye. Biraz da sizin kndinize olan guveninizle alakalı hiç istifinizi bozmadan gecerseniz birşey sormazlar, ama adamın gözüne ben bişey saklıyorum nolur beni sorgulama diye bakarsanız sizden şüphelenir. Sorarsada çerez var diyin, birşey demezler. Dediğim gibi bavulunuzu zaten pasaport kontrolünü geçtikten sonra alıyorsunuz, bavuldaki yiyecek yüzünden geri gönderilmezsiniz. Bi sıkıntı olursa ülkeye girişinizle ilgili zaten bavula hiç ulaşamazsınız. Hayırlısıyla doğumunuzu yapmanız dileğiyle, iyi yolculuklar:)