Anne321 Rumeysa2909 34+6yim canim kasık agrilari karin agrilarim oluyo herşeyimiz hazir oglusumu bekliyorum artık ☺️
Fgilkman BurcuGorkem doğumu kesinlestirmek için hastahaneyle konuştuk eşimle yılbaşından once 3800 dedi normal doğum ama yilbasindan sonra fiyatin articagini soyledi 4. Bin küsür olucak diye yanlista bilgilendirmek istemiyorum ama hastahanenin bana soyledigine gore vazgectim ben
Rceyda BurcuGorkem 4100 normal doğum 4400 epidural normal, sezeryan 4400. Ama 6 ayda bir fiyat artıyor yetişemiyorum.
Rumeysa2909 Happy-41 benim 2. Gebeligim ilkte 5 ay sonra geçti bunda da çok kötü geçirdin ama doktor prilam verdi onun sayesinde geçti mide bulantilari kişiden kişye değişiyor canım
Rumeysa2909 Fgilkman ali kahyayi h8c önermediler bana yakin ama kötü şeyler duyunca derince devlete gidicem bende
Fgilkman Rumeysa2909 herkes kendine gore degerlendirir siz kararını verin başkasına iyi gelmeyen size iyi gelebilir 😊 ne gibi kotulediler size
Seda4167 Rumeysa2909 ben 2 oğlumu da Alikahya da doğurdum gayette güzel hastane Gülten cevizli ona gidiyordum şimdi 3 hamileyim ama Umuttepe’ye gideceğim artık
aysenur1221 Son 7 günümüz kaldı doğuma🥰 bende özel Cihan hastanesinde Ayfer hanıma gidiyorum çok memnunum☺️
BurcuGorkem aysenur1221 ben de cihanda mehmet beye gidiyorum renkli ultrasonda istediğiniz zaman bebeği gorebiliyormusunuz yoksa ayrı ücret mi acaba
Sibelselami25 Slm hanımlar hayırlı ramazanlar hayırlı sahurlar olur inşallah. Ben Kocaeli körfezdeyim 5 +3 günlük hamileyim yarın doktor randevumuz var inşallah ultrasonda da görürüz hayırlısı bakalım eşimin haberi yok süpriz olucak