Msltms HMEC hamileliğin ilk başlarında oluyo canım bende içememiştim ama belli bi zaman sonra geçiyor 😌kaygılanma 🥰
Basakgul HMEC İçine meyve koyabilirsiniz daha kolay olur içimi.İcmek zorundasiniz Maalesef suyu azalırsa erken doğum sebebi.
Msltms HMEC canım ben doğum yapalı 3 ay oldu. 🤗🤗 ama yanlış hatırlamıyorsam ilk 3 ay su içemiyordum yani sonrasında geçmişti 😊🥰
Dareyn HMEC Bende senin gibiydim çiçeğimm 🥰 Ama merak etme içebildiğin yere kadar iç üç ay geçtikten sonra düzene biner inşallah. Şimdi miden bulanır kesin 😅Ben 32 haftalık oldum 3 4 litre içebiliyorum ama hala zorlanıyorum 🤗