Feyzablbl HMEC Ben 14.haftaya kadar günde 1 bardak hadi abartayım 2 bardak zor içiyordum. Onu da tek başına değil aşırı tatlı bir şeyle mesela baklava ile birlikte falan eşleştirme yaparak tüketmeye çalışıyordum. Suyun tadı istifra ettiriyordu. Ellerim cildin yüzüm kurudu pul pul döküldü hep. Şimdi de 3 bardak (ama artık tek başına ) arti 1 fincan kahve içerek sıvı ihtiyacımi karşılıyorum. Meyve suyu limonata içebiliyorsanız alternatif şeyler deneyin.
lentil HMEC bende aynen öyleyim yavaş yavaş geçiyor. Yanında şişeyle kalsın su. Birde arada bir beyaz leblebi ye mecbur su içiyorsun. Ki ben normalde günde 3 4 litre içerdim
birtriptanesi HMEC Su içemiyorsan maden suyu iç meyve suyu iç süt iç. Bende senin gibiydim. Ama susuzluk hem kabızlık yapıyor hem ciltte kuruluk yapıyor cildin çok çatlamasına sebep oluyor yani karnın göğsün kırmızı çatlak olur hep. Ayrıca en önemlisi idrar yolu enfeksiyonuna sebep oluyor susuzluk. O yüzden olabildiğince içmeye çalış. En azından su yerini tutan şeyler ye. Salatalık domates portakal vs sulu meyve sebze yemeye çalış.
Mry2021 HMEC ben de o haftada öyleydim 2 bardak su içemiyordum gün içinde. Soda , limonlu su , bol sulu komposto içtim sıvı alabilmek için. Zamanla düzeldi çok şükür
Ddmbcglu HMEC Aynı ben canım 6. Ayımdayım hala en fazla belki 1,5lt içiyorumdur bende korkuyorum her seferındede doktora soruyorum su içemiyorum suyu nasıl iyi diyor suyu gayet normalmiş çok sükür ama tabi yinede içmemiz gerekiyorda olmuyor ne yazıkki 😔
heyecanlibekleyiss Ben de bazı günler aşırı tüketiyorum 4 lt yi aştığım oluyor. Tuvalete bağımlı şekilde yaşıyorum resmen gece yüz kere uyanıyorum böyle olmasıda çok zor sürekli dilim damağıma yapışıyor içmek zorunda kalıyorum😰
umudunannesiii HMEC 18. Haftama giricem artık canım Evet çok zor ama ben doktora su icemiyorum dedugmde artık kendini değil çocuğunu düşünmek zorundasin onun için yuudm yudum dahi olsa içeceksin demişti öyle öyle alıştım sende öyle yap canım mtlaka icmelisin Şuan bebeğin en çok ihtiyacı olan şey su
Anneaksoy HMEC sen yine iyi içiyorsun Bn onu bile içemedim enfeksiyon çıkmıştı zorla zorla birz içiyordum ama geçti bulantılar yavaştan başladım içmeye
Oznurkmnt HMEC benimdr oleydi ne yesem kusuyorxum su bile icsem onu bile cikartiyordum icemedim yani bir sure sonra icdim
HMEC Oznurkmnt şu sıralar ben de böyleyim dün ne yediysem çıkardım. Böyle zamanlarda ne yapıyorsunuz. Suyu geçtim hiç bişey yiyemiyorum çocuk beslenemeyecek diye korkuyorum.
patuli Momy11 bende sizin gibiyim su içemiyodum ayran portakal suyu vs çok içiyodum. Sıkıntı olmaz demişti su ihtiyacını onlardan karşılıyo vücut demişti doktorum
[silindi] HMEC bence şişe alın yanınızda dursun gördükçe içersiniz ben de öyleyim günde 1 litre içince mutlu oluyorum. Ama ben bardaktan içemiyorum hoşanmıyorum şişede olunca gördükçe içiyorum siz de deneyin
phd-anne HMEC bende böyleydim çok şükür geçti o günler. Az az da olsa içmeye çalış. Birden yüklenip miden bulanmasın. Yediklerini çıkarırsan daha kötü. Az az içebildiğin kadar içmeye çalış
Arminsare HMEC ben bir bardak su ile gün geçiren biriydim. Bebeğin suyu azaldı 3 lt içmelisin yoksa olacakları sıralayınca doktor ömrümde içmediğim suyu içtim valla 😊 ama şu an su içmeye alıştım gerçekten bir ihtiyaçmış onu da anladım. 1 lt az 2 lt ye çıkartsan daha iyi olur sanki
Miskokulum35 HMEC bende içemezdim o zamanlar. Midem bulanır kusardım Allah yardımcın olsun ben çare bulamadım ozaman
HMEC Miskokulum35 bu zamanlarınız kaçıncı haftalarda geçti. Şu an kötü durumdayım gerçekten sürekli mide bulantısı :(
SB_ HMEC meyveli sallama çay tüketerek (şekersiz) sıvı deposunu doldura bilirsiniz veya limonlu su deneyin Su gerçekten çok önemli en basiti çok ödem toplamayı önlüyor
bademsekeri42 HMEC Canım bende öyleydim içemiyordum ama midem bulandıgı için değil normalde günde en fazla 3 bardak su içen biriydim ama şimdi yanıma şişe koyuyorum 1 litrelik gördükçe içiyorum hep bebeğimi aklıma getiriyorum akşama kadar 2 litre anca bitiyor malesef