Nehiriiimmm canım benimde oluyordu çok şükür şuan azaldı kalsiyum eksikliği olabilir , üzerine çok oturma yani aynı pozisyonda çok uzun süre kalma birde ağır iş yapma uzun süre ayakta kaldığım için oluyordu kramp giriyordu uzun süre üzerine basamıyordum 😒doktor egzersiz hareketleri verdi ve parol iç dedi ama ben hiç içmedim.