Nimetmtn Nehiriiimmm benim de var Kalçam da ağrı ve doktor normal olduğunu söyledi canım doğurana kadar devam bunu çekmeye çok iş yapınca ayakta kalınca veya fazla yürüyünce çok ağrıyor
Deletedmom23234 Nehiriiimmm Benimde aynı şekilde magnezyum eksikliğinden ağrıyor. yarın doktoruma gidip ilaç yazdıracağım😊
Mom726272 Nehiriiimmm 1 hafta yaşadım dediğiniz krampı 😑 ay çok kötüydü tutulup kalıyodum doktora sordum hamilelikten olmayabilir dedi ortopediye görün bel fıtığı yoksa dedi ben gerek duymadım zamanla geçti
rabiagucer03 Nehiriiimmm malesef bnde de durum o şekil 7+2 yiz daha ama bnde sağ kalça kemiğim resmen kırılmışta bana batıyo diyorum çok felaket bi ağrı 🥺 yarın gidicem bnde söyliyeyim doktora 🥺 bi haftadan fazladır oluyo
Kvsraykt Nehiriiimmm tahlil yaptırın belki magnezyum eksikliği vardır genelde ağrı kramp uyuşmalar yapıyor
minikprensimmm123 Nehiriiimmm Belinde de çok sancı oluyor mu canım bende 14+3 deyim benim de belim ağrıyor bazen kalçama vuruyor ağrı ama belim çok ağrıyor benim de
Meryem0407 minikprensimmm123 ilk aylarda kalcamda vardi 21 haftadayim bel ağrısı basladi simdide nasil geçecek bilmiyorum
Sislimom minikprensimmm123 Bende 18+3 teyim canım 1 haftadır tam belime sürekli bıçak saplanır gibi ağrı giriyo otururken yatarken eğilip kalkarken zorlanıyorum