Kaç gündür forumdan yazılanları okuyorum çok fazla oluyormuş değişimler. Hatta özele gidenlerinde çok başına gelmiş. Ama bizim doktor gördüğümü söylüyorum bence kesin kız dedi 15 haftalıkken. Aslında erken bir zaman olmasına rağmen net konuştu.
ama ben diyorum ki Allahtan umut kesilmez 🙏