Benim hala değişeceğine dair umudum var. Kızım var bu hamileliğimde başından beri çok istedim bir oğlum olmasını hep dua ettim. Doktor kız deyince içim tabiki de bir buruk oldu. En başta sağlıklı olması ama insan kalbine söz geçiremiyor. Gerçekten hala dua ediyorum bir oğlum olsun diye.
Allah duamı kabul etsin inşallah🙏