Bende 31 . Haftamda sol kasık ağrısından acile gittim ama bişi çıkmadı sancıda çıkmadı 32 de kontrole gittiğimde doktora sol kasığımın ordda bebeğin neresi var ağrım oluyor arada dedim oda bebeğin başının orda olduğunu söylemişti bende arada bebek hareket ettikçe oluyor kasık ağrısı bi süre sonra geçiyor kendiliğinden