SumeyyeBaltaci gamzelianne1 canım ben 2018 ekimde evlendim 4ay sonra falan korunmayı bıraktık tam 1 buçuk sene uğraştık bebek sahibi olamadık 2. Evlilik yildonumumuzden 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim ama kalbi durdu işte maalesef gerçekten çok zor bir annenin bebeğini kaybetmesi rabbim dilerim düşmanıma yasatmasin bunu 🤲 bu mübarek ayın hatrına bizlere inşallah nasip etmiştir bu ay benimde 3 ay oldu kurtaj olali 4. Ayimdayim
gamzelianne1 SumeyyeBaltaci insallah kuzum😌🤲🏻 insallah rabbim en iyi sekilde nasip eder evlat🤲🏻 saglikla sihhatle 😌
Happy121 SumeyyeBaltaci kuzum kürtajdan sonra kaç ay korundunuz ? Benim kendi düştü çok küçük olduğu için doktorum iki ay korunma verdi. 2 aydırda korunmuyoruz. Geçen ay olmadı bu ayda bekliyorum bakalım
gamzelianne1 Happy121 her gebelik farkli kuzum benim ilk gebeligimde yerlesme lekesi gelmisti ama bu gebeligimde hic leke olmadi 😌
SumeyyeBaltaci Happy121 bana da doktorum 1 adet dönemi beklemem gerektiğini söylemişti canım ondan sonra korunmayı bırakabilirsin demişti
SumeyyeBaltaci Ayseyavuz yumurtlama günümde hiç ağrı çekmedim bu zaman kadar canım ama yine de degerlendiririm😊
Bfduam SumeyyeBaltaci beyaz akıntı 2, 3 gündür var demişsin, her gün yoğun bi şekilde mi geliyor? Benim dün geldi bugün gelmedi daha. Yumurtlamadan beri erken başladı adet belirtileri, sende nasıldı süreç?
SumeyyeBaltaci Bfduam valla canım ben ne zaman yumurtladim bilmiyorum bende yumurtlama belirtileri de olmuyor sanırsam çünkü henüz hiç hissetmedim yumurtlama döneminde belirti