denizkizim Yaseminasya bebe yağı bende etki yapmadı üstelik kaşıntılarıma da hiç fayda sağlamadı daha çok kaşındırdı diyebilirim. lierac biraz pahalı ama kaşıntımı en iyi alan bu oldu
papatyaanneee Yaseminasya Arkadaşım kullanıyordu ben hiç kullanmadım. Kaçıncı haftada başlamalıyız acaba ?
D-uysal Yaseminasya evet ben hamile olduğumu ögrendigimden beri sabah akşam sürerek masaj yapıyorum 31 haftalık olduk hiç çatlağım yok oysa miyom tipli çatlamaya müsait biriyim ama yağın çok faydası var
Ebruoktay Bebe yağı kullanıyorum ama hiç bi faydası yok popo tarafım felaket çatladı öyle böyle değil mor mor şekilde fikri olan varsa benide aydınlatsın
Babyyyymother denizkizim ya bende en başından beri bebe yagi kullaniyordum ama son zamanlarda fena karnim kasınmaya başladı lierac gecirdimi acaba kasintiyi
Yaseminasya papatyaanneee ben lierac be bioil kullanıyorum arada bebek yağı da sürmeye basladım hamileliğimi duyunca basladım ikinci gebeliğim bu benim ilkindede cok erken basladım hiç catlagım olmadı
damlaaltinay Yaseminasya bio oil var kuzum, eğer pahalı geliyorsa lierac. Bana pahalı geldi bio oil alacağım e bebekten. İstediğiniz her yere kullanabilirsiniz.
Sosyoplb 12.haftadan itibaren bio oil yağ kullandım çok memnumum tavsiye ederim.sabah akşam kullandım ,önemli olan o bölgeyi nemli tutmak şuan da 30. Haftama gireceğim hala kullanıyorum 👍🏻
islimkry 26 haftalığım ben kullanıyorum hergün , bazen günde 2 kere. Henüz çatlamadım ilerleyen zamanlarda nasıl olacak bakalım 🤔
Msd26 Yaseminasya ben bebe yağını sadece duştan sonra ıslakken tüm vücuduma uyguluyorum beni ancak öyle hapsedilecek onun dışında normal zamanda uygulamıyorum