Cicilibicili Susam1 valla ben hiç zorlanmadım. Aşırı rahat geldi bana. Çıkarıp giymek kilot gibi çok kolayıma geldi
3prensesannesiii Berfininannesi Canım ben iki Doğumumda da hiç hasta bezi kullanmadım sadece evde suyum gelince hastaneye gidene kadar taktım o kadar ped yeterli oldu