Byby99 benim normal doğumdu suyum gelince onu taktım evden hastaneye gidene kadar hastanede açıklık baktıkları için hastaneden verileni kullandım Sürekli giy çıkar zor olur dedi ebe doğumdan sonra kanamam çok yoktu ama yanıma ped almadığım için onu kullandım benim için sadece suyum geldiğinde kullanışlı oldu