tugbaayilmazz Smeyyeugus cem bey gayet ilgili bi doktor ben gitmiştim memnun kaldım şuan yine aynı hastanede leyla hanıma gidiyorum hastane pek lüks değil canım bilgin olsun doğum hanesi falan alt katta çok bunaltıcı ama odaları gayet ferah ve temiz
SuleMine Smeyyeugus [ kadar iyi bir doktor ki kac tane hastane doktor gezdim cem beyi tek gecerim hala ona gidiyorum guler yuzlu ilgili bilgili tatli dilli bir doktor
Seydabadecakil Smeyyeugus ben geçen ay doğum yaptım kendisine taa Beylikdüzünden gittim 9 ay boyunca çok memnun kaldım herkesede gözüm kapalı tavsiye ediyorum hastane için bende ilk başlarda tereddüt etmiştim ama ebesinden hemşiresine odalarına herşeyiyle çok memnun kaldım
Ulkukaracam Snmdkmn ben Cem beye gidiyorum çok çok memnunum öncelikle çok ilgili Güler yüzlü sizi tanıyor bi süre sonra çok güzel konuşuyor hemde testlerimi de orda yaptırıyorum evet lüks bi özel hastahane değil ama gayet iyi yinede ben memnum canım :)
Snmdkmn tugbaayilmazz teşekkürler, Leyla Hanım nasıl peki tavsiye eder misiniz? doğumu avicenna da mı yapacaksınız
tugbaayilmazz Snmdkmn Leyla hanım da gayet Güler yüzlü ilgili ama yoğun bakım olmadığı için başka hastaneye gidiyorum doğum için bide doğum haneyi beğenmedim
tugbaayilmazz Ulkukaracam fiyat olarak 2450 normal 2850 zorunlu sezaryen 3850 isteğe bağlı sezaryen demişlerdi
Snmdkmn Ulkukaracam ben de orada düşünüyorum aslında ama yoğun bakım yok diye duydum, acil bir durum olursa diye endişeliyim
Mervenurayamac Bende hatice hanima gidiyordum.pek memnun kalmadim degistirdim cem beye gidiyorum cok tavsiye eden oldu evet gercekten cok ilgi bi doktor bende orda dogum yapmayi dusunuyorum.
Ulkukaracam Mervenurayamac bende ilk öğrendiğim de 2 3 defa Hatice ye gittim tatlım ama hiç memnun kalmadım hiç ilgilenmedi konuşmadı doğru düzgün bende hemen değiştirdim 🙏🏻
Mervenurayamac Ulkukaracam evet bende aynı sikayetten dolayi hatice hanimi biraktim cem bey daha cok bilgi veriyor detayli bakiyor ben mesela her ay gttigimde mutlu cikiyorum yani gayet iyi bir doktor insallh dogumlarimizdan da memnun kaliriz🙏🏻
Mervenurayamac Snmdkmn ama varmis diye duydum ben enson ama tam emin degilim yanlis bilgi almis olabilirim