Bilge6363 yakın bir zamanda Tuna Akçal ile doğum yapmış biriyim.Tuna Hoca ile doğum yapana kadar bence son kararı vermemek lazım..Evet metrolife hastanesinde doğumhane zeminde ,ama Tuna hoca zaten şartları en uygun hale getirdi..Özel ebesi benimleydi ,masajlar ve pilates duş ile beni rahatlattı,görseniz asla normal doğum yapamaz dersiniz bana 😁.. eşim doğuma girdi ,kordonu kesti ..herşey çok güzeldi.