Semraa_0 Şanlıurfa’da hangi hastanede doğum önerirsiniz ücretleri nedir ben lotus Hastanesi’ne gidiyorum normalde ama doğumda ilgileniyorlar mı bilmiyorum
Beycahanim Semraa_0 ben bülent sezgin kliniğe gidiyorum 40.haftadayız normal doğum beklediğim için lotus tercih ettim konfor ve oda olarak metrolife daha iyi ama ben ebe tercihimden dolayı lotusa karar verdik
Beycahanim Semraa_0 metrolife normal ve sezeryan ikisi aynı fiyat 2500 olması lazımdı normal doğum için lotus fiyatı daha uygundu ama tam hatırlamıyorum
Semraa_0 Beycahanim lotus ben de sormadım daha ama askerlere OYAK için indirim var sanırım metrolifta
Beycahanim Semraa_0 hayır yapıyor da benim kendi ebem lotusda çalışıyor o yüzden doğuma lotus tercih ettim
Semraa_0 Beycahanim bilmediğim için soruyorum ben daha 24. Haftamdayim ama ebeyi nasıl seçtiniz acaba
Beycahanim Semraa_0 ben özel kliniğe gidiyorum bülent sezgine çevremde arkadaşların tavsiye ettiği ebeyle doğum yapmak istedim
Beycahanim Semraa_0 benim doktorum sen hangi hastanede istersen orda yaparız doğumu hepsiyle anlaşmam var dediği için hastane içindeki doktor olursa eğer başka bi hastanede yaptırmaz doğumu
Semraa_0 Beycahanim anladım ben İmran ayhana gidiyorum muayene için doktor girmiyor mu doğuma acaba ebe hangisi lotusta
Beycahanim Semraa_0 oda yeni klinik açıyor galiba ay sonuna taşınır çok iyi bir hocaymış duyduğuma göre eğer kliniğine geçerse sorarsın hangi hastaneyle anlaşmalı diye
Semraa_0 Beycahanim Doğuma doktor mu girecek ebe mı ? Lotusta doğum yapacak olursam sizin çok iyi dediğiniz ebe kim acaba lotus Hastanesi’nde
Semraa_0 Beycahanim tamam teşekkür ederim . İmran hanımın klinik açacağını nerden duydunuz acaba bugün gittim hiçbir şey söylemedi tekrar ne zaman geleceğimi de söylemedi kliniğe geçerse hastalarına kim bakacak
Beycahanim Canım benim kliniğin yan tarafına tadilat var şimdi panoda yazıyor imran ayhan klinik diye
Eessra_1 suscarparimm canım bende 33.haftadayım henüz karar veremedim ,doğumu konuştunuz mu fatma hocayla? Daha önce academia da doğum yapan birileri var mı duyduğunuz memnun kalmışlar mi