Demetolukcu 18 haftalik gebeyim bogazim agriyor usutmusum ve kuru oksurugum var ben oksurdukce kasiklarim agriyor oksurugun bebege zarari varmidir ilk gebeligim ve istemsizce endiseleniyorum ilacta alamiyorum ne iyi gelir
Deletedmom67 Demetolukcu bende de var 10gündür bugün en son gögüs hastalıklarına gittim sprey okyanus suyu ve gebelerinde kullandıgı antibiyotik verdi cnm . Kanımda enfeksiyon cıktı yoksa vermicekti mecbur kaldı . Sende ihmal etme
Meryemaskerden Demetolukcu toz zencefille balı macun kivamina gelene kadar karistir ve sabah aksam birer kaşık ye iyi gelir ins cnm bol bol da su iç ılık limonlu su iç
Gulkar Demetolukcu bende çok öksürüyordum öksürük tutunca gazete kağıdını iğneyle her yerini deliriyorum sonra bol kolonya döküp göğüs ve sırta koyup yatıyorum sabaha geçmiş oluyor hamileyken bebeği düşürecem diye korkmuştum o derece şiddetli idi çokiyi geldi geçmiş olsun
SevilaySemerci Demetolukcu toz zencefili balla karıstırın sabah ögle akşam bi tatlı kaşıgı yiyin öksürüge iyi geliyor.
Burcuuuuu Valla bugun bende gittim kuru öksürüğüm vardı öksürük surubu verdi doktorum sigara içilen yerde durma dedi
Demetolukcu Burcuuuuu bana surup verdi ama esim evde olmadigi icin gidemedim eczaneye surup verdi kendi doktorumda ilacin fotografini bana cekip bana sormadan icme dedi yarina kaldi ama ben oksurdukce karnim agriyor ve yaniyor sabahi nasil edicem bakalim
Demetolukcu Burcuuuuu banada verdide almadim sabah gidip alicam icmek istemiyorum ama 3 gundr gecmedi ilac icmeden gecmicek heralde
zehracinar Burcuuuuu Ya ne ıhlamuru ne zencefili,hamile kız hamile 😂zencefil zararlı düşüne neden oluyor içme sakın,dut pekmezi bulabilirsen onu iç iki günde geçirir 🤗
Demetolukcu Deletedmom67 bende kbb ye gitiim kulakta tikaniklik vardi ve ojsurugum bakteri yok bogazda antibiyotik vermedi surup yazdi da bende kullanmak istemiyorum ama yarin sabah mecbur gidip alicam heralde
Deletedmom67 Demetolukcu doktorun dediğini dinle cnm sonra daha kötü oluyor kasık gögüs kafesim nasıl acıyor benm öksürmekten
Oykuzey Sütü ısıtıp içerisine bir küçük tereyağı ve bal, biraz da karabiber ekleyip karıştırın, hafif ılıdığında için. Göğsü yumuşatıp öksürüğü kesiyor ve rahat uyumaya yardımcı oluyor.
Meryemaskerden Demetolukcu yoo zaten herkes hamile burda zarari olan seyi niye soyliyelim hamileyken bitki çaylarıni cok tuketmiyceksin o da ilk 3 ay v3 son 3ay