Papatyamsi Öncelikle geçmiş olsun Güle güle büyütün Ben de çok doğum korkusu var büyük bir ihtimal sezeryan tercih edeceğiz benim için Bebek kaç dakikada dünyaya geldi O an bir şey hissediyor musunuz doktorlar dokunurken falan.
Masaya yatınca panikden fenalasıcam korkusu var bende.
Aniden nabzım yükseliyor cunku devamlı.
Bayılıp kalacam korkusu var 😟