Ebru12 Esa sancın yoksa nasıl acıklik oldugunu anladilar muanemi ettiler ben 40 haftalik oldum ama halen cati muanesi bile yapmadilar bekliom halen
Esa Ebru12 nst de sancı cikinca muayene yapti 3 cmdi ama ben sancıyı hissetmiyordum kalp atışları düşünce suniyle başlatıldı 8.5 cme kadar hala sancı hissetmiyodum son saatte hissettim
Ebru12 Esa Hm anladm cnm ay bi sancı yada suyum gelsede artk dpgum baslasin die surekli dua ediyorum ama gelmio bebisim ya artk olcaginida sanmıom ümidimi kestim😊
Nuranaliayaz1 Aygl1996 bende oğlumda suyum geldi hastaneye gittik acilmam yoktu suni şancı verdiler gece 3 te gittik akşam 6 ya kadar hiçbirşekilde ne sanci geldi nede açılma oldu annem 10 saatlik yoldan gelip yetişti doğumuma mecbur sezeryan oldum bende