Aygl1996 yengemde aynısı oldu hastanede devlette 4 gün beklettiler suni sancı verdiler ama açılması olmadı haftasıda geçmişti sezeryan diye yalvardı en son aldılar sezeryana sancıyı çektiğiyle kaldı 😑bebek kakasını yemiş günü geçtiği için solunum sıkıntısı olmuştu 😑 ben o yüzdem açılmam olmazsa direk sezeryan isteycm