Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ilk hamileliğim hamile gibi hiç hissetmiyorum kendimi ne miğde bulantısı ne ağrı ne yorgunluk sizcede normal mi etrafımda hamile olanların hepsi 3 haftalıkken bulantıları başlamış bende hiç bişey yok maşallah diyim ama yinede tedirginim erkek bebek rahat olurmuş hamilelikte deniyor acaba erkek mi🤭