Delicesareti Nurayt evet canım çok şükür inş sende sağlıklı bir gebelik geçirirsin sakın erteleme kan sulandırıcı kullanmadığın sürece kimyasal gebelik yaşayamaya devam edersin
Nurayt Delicesareti Delicesareti sonuç çıkana kadar ertelemeyi bile düşünüyorum. Nurayt Delicesareti çok teşekkür ederim. Umarım 🙏🏻
Tugce38 Nurayt bende 1 kürtaj oldum 3 aylıkken sonrasında 2 kere kimyasal gecirdim genetik test yaptık benim kanımda pıhtılaşmaya meilli cıktı için okspar kullanmaya başladım şuan 36 haftalık hamileyim
Nurayt Tugce38 ne kadar güzel. Umarım bende 36 haftaları görebilirim bir gün ☺️ Sağlıkla kucağına al ☺️🙏🏻
Hanim90 Nurayt kan pıhtılaşması çıkıyor genelde. Coraspirin veriyor düzenli bebek denerken de oksapar kullandırıyorlar
2melekannesi_ Nurayt şuan gebe değilim coraspin hap kullanıyorum günde 1 defa. Hamilelik olursa kan sulandırıcı iğneye başlayacağız
minnakmucizem591 Birumuteses29 ewet oksapar kullandım. 5 ay boyunca ikiz gebelikdi birinin kalbi durdu o yüzden 5 ay kullandırdı doktorum yanında birde bebe aspirini kullandım 5 ay