feyzaa34 onlar ekstra yandaş hastalığı olanlar. Atıyorum normalde kronik bir akciğer hastalığınız vardır, üstüne korona kaparsınız o zaman ölümcül olur. Etrafımda var birkaç tane hamile arkadaş korona olan, ama iyiler çok şükür bir şey olmadı. Burada bile çok başlık açan oldu pozitif çıktım diyen. O yüzden hiç canınız sıkılmasın :)