anesyk Hiçbir şey olmaz korkmayın. Hamilelerdeki bağışıklık sisteminden dolayı bazen belirti bile göstermiyor hamile pozitifler. Eşiniz kendini evde izole etsin, hatta mümkünse annesinde falan kalsın. Ama birlikte de kalsanız inanın korkacak bir şey yok. Size bulaşsa bile grip gibi geçireceksiniz işte. Bebeğiniz de doğuştan antikorlu olur, doğum sonrasında da rahat edersiniz.