Serraa123 Guneyinannesi1 https://resimyukle.io/r/8bAmoaXSoW Benimde adetime 2 gün var belli belirsiz çıplak gözle bakınca ikinci çizgi var gibi 😞
Serraa123 Guneyinannesi1 Hamilemisiniz suan bide bu yaptığım erken gebelik testi ay insallah ya geç döllenme falan mı oldu acaba bu kadar silik
Guneyinannesi1 Serraa123 ama dün adetimdi benim test yaptim seninki gibiydi bugunde kan verdim sonuc cikmadi baska test aldim yaptim koyulasti bugun bariz belli yani 🤩 inşallah vardir seninde benim ilkide gec dollenmeydi buda sanirim
Serraa123 Guneyinannesi1 insallah ya iki kayıbım var daha önceden kürtaj oldum. Şimdi kan sulandırıcı iğne falan kullanıcam erken öğrenmem lazım yarın gidip kan vereyim en iyisi bende☺️