Meriyemm Guneyinannesi1 https://resimyukle.io/r/9R4eHdrcCt merhaba benim testimle de oynar mısınız adetten 4 gün önce akşam yapmıştım. Çizgi göremedim belki biraz oynayınca görünür
Guneyinannesi1 esras kuruma cizgisidir ozmn bekle biraz daha ya en iyisi bi ksc gun sonra test yap testin pozitif görünüyor ama aşırı silik
Nuray23 esras ovulasyonda silik cizgi hep vardir zaten. Ben ovuslasyonla ogrendim hamile oldugumu ama ikiside koyuydu hatta t cizgisi cok daha koyuydu.
esras Guneyinannesi1 insallah yarin test alirim gene carsamba gunu sabah ilk idrarla yapcam bakalim😊😍😍
Meriyemm Guneyinannesi1 teşekkür ederim 😊 adetim 1 gün geçti testi tekrarlıycam zaten ama yine de dedim belki böyle görünür
Guneyinannesi1 esras evet biraz daha beklemelisin diyorum ya ben tesr yaptim çıkmadı 2 gün varken dun adetimin ilk günüydü çok silikti hic görünmüyordu zor gorunuyordu suan kirmizi mesela