Kızlar merhaba, bugün itibariyle 7 haftalık olduk ve ögrendiğimden beri kontrole gitmedim çok erken diye, bugün doktora mesaj attım yarın gelsem karından muayene uygun olurmu diye doktor bana idrara sıkışık gelirsen görebiliriz yazmış sizce yarın gideyimmi yoksa 1 hafta daha bekleyip 8.haftada mı gideyim karından gözükmesi için