ElnazN-ova pardon da kaynanan tıp mı okumuş prof felan mı ? O mu karar veriyor ne olacağına çok bilmiş..Hemen doktora gitmen gerekiyor bazı gebelikler miyadı geçmiş olabiliyor senin gbi ve doktor müdahalesiyle alınması yada suni sancı ile doğurtulması gerekiyor. Kaynanan seni böyle bekletmeye devam ederse bebek kakasını yutmaya başladığı zaman hayati tehlikeye girecek artık o zaman yazık vah vah tüh tüh..cahilliğinde bu kadarı ya pesss..