Hafizerabia43 Canım sakın üzülme, canı verende Allah alan da. Benim iki düşüğüm vardı o yüzden 3.hamileliğimde iyi doktor olsun dedik doçente gittik adam daha test yapmadan genetiğiniz sıkıntılı dedi ve direk çıktık kendimiz genetiğe gidip bütün testleri yaptırdık ve genetiğimiz temiz çıktı. Kan pıhtılaşmam varmış sadece, şuan o yüzden iğne ve aspirinle devam ediyoruz. Detaylı ultrasona da bilerek eşimle gitmek istemedik çünkü eşimin kuzeni hamileyken en iyilerine gitti ve bi sıkıntı görülmemişti ama bebeğin bi kolu dirsekten aşağı yok olarak doğdu. Resmen şok geçirdik o yüzden gitmedim detaylıya eskiden detaylı mı varmış annem diyo bi hamile olduğumu öğrendim bide doğurdum başka hastaneye gidilmezdi eskiden diyo. Benimde doğuştan kalp kapakçığım sarkık ve daha çok sorunu var o zaman annem gitseydi detaylıya kim bilir ne kadar üzülürdü bak şükür bi sıkıntı yaratmıyor. O yüzden herşey Allahtan içini ferah tut❣️