Bebegin ensesinde odem vardi peritonalaga gttim ikili testte riskli cikmisti simdi bakti tekrar sonuc gosterdim bebegin karni sis odem toplamis fln dedi harkeetli ama bana resmen alcaz bu cocugu dedi yuzume bende yasayan bir cani nasi kiycaksinizki dedim sadece amniyosentez yapacagim dddim ciktim odadan yasamaz olur genetik sorunu var fln demeye basladi aglaya aglaya nasil bu kadar acimasiz olabilir resmen alcam bu cocugu dedi ya 😭