Bünyeye göre değişiyor çok acıkan iştahlı biri değilim normal beslenmeme devam ediyorum öğlen kahvaltı gün içerisinde bişeler atıştırıyorum sonra akşam yemeği. Sağlıklı beslenmek önemli fazla yemek değil. Acıktığım kadar yiyorum hamileyim diye fazla yicem diye kasmıyorum kendimi 😇