Edali87 Merhaba,
son aylarda iki haftada bir, haftada bir muayeneye çağrılabiliyorsunuz ancak bekleme süresi olmadan muayene ve doğumu karşılaması iyi bir özellik.
Benim de sigortayla ilgili aklımı kurcayan bir durum var; eşinize danışabilmeniz mümkün müdür?
Yıllardır, yatarak tedavileri karşılayan bir sağlık sigortası için prim ödüyorum geçen yıl maddi sebeplerden bir derece daha düşük bir poliçeye geçiş yapmıştım. Bu sene yine eski yıllardaki poliçeye geçiş yapmak istersem, yeniden bir değerlendirme yapılacağını ve belki yükseltme talebini kabul etmeyeceklerini belirttiler. Yıllar önce ömür boyu yenileme hakkına, sürprim uygulamayacaklarına dair taahütleri olmasına rağmen; bu tutumlarında bir haklılık durumu olabilir mi?
Teşekkür ederim.