Edali87 9 muaneyse güzel ben her ay gidiyorum
Ama bazı doktorlar özeldekiler doğuma yakın her hafta çağrıyı sanırım yani arkadaşım öyle söylediler ikimizin doktoru aynı
Ben bile 31.haftamdayım ayda 1 den ,3 haftada bire indi erken doğum ihtimalinden dolayı ama ben gitmiyorum ..
İşte son zamanlarda ne olur biter durumun belli olmaz riske atma evet paket iyi fiyat pahalı ama. Şu ihtimali göz önünde bulundur aksi bir durumda seni her haft veya. 2 3 haftada bir çağıra bilir sonlara doğru ozaman 9 muayene hakkın bitincr mecbur para ödiceksin
Ayrıca niye okada pahalı muayene sanki nedir
Yani bazen kaynanams diyorum herşey çok pahalı sen 9 10 tane doğurdun evde tarlada filan gel bana ebelik sen yap evde doğurayım😬😬😬