Bu ikinci gebeliğim . Maalesef ilk gebeliğimde de sigara içtim , lakin şöyle yapıyordum her bir dal dan sonra yarım lifte ayran tüketiyordum yada kefir . Artık öle bir hale gelmiştim ki ayran ve kefir içmekten eşim doktora şikayet etti beni 😂 haddinden fazla içtiğim için eşim doktora artık ayran doğuracak hocam diyordu . Doktorada daha ne istiyorsun içebildiği kadar içsin diyordu . İkinci gebeliğim biraz tiksinti geldi ama yine bırakamıyorum yine aynı her bir daldan sonra kefir tüketiyorum. Sizde öle yapın yoğurt yiyin süt İÇİN ayran İÇİN . Bu şekilde içimizi rahatlatmaya çalışıyoruz işte ne yapalım 🙈