Ben 20+6 dayım. Öğrendiğimden beri içmiyorum. En başlarda çok zorlanmadım ama şuan kıvranıyorum resmen. Özellikle son zamanlar resmen aklımdan çıkmıyo. Ama paket almıyorum. Alırsam içerim çünkü. Bi kaç kere almaya yeltendim geri vazgeçtim. Resmen burnumda tütüyor gibi kokusu. Ama dayanıyorum dayanmak zorundayız. Az kaldı yarıyı geçtik bi bu kadar kaldı ve bi bu kadar daha sabredebilirim inanıyorum