Irem_m İlk gittiğimde keseyi görmek için gittim göremedik. 10 gün sonra çağırdı gittim keseyi de gördük kalp atışını da. Hoş ben görmedim kendisi gördü doktorun.
bakmak istedim , nokta kadar zaten bakıp napcaksın dedi. Kalp atışını dinlemek istedim dinletmedi. İyi iyi dedi kaldırdı beni. Valla hiç kusura bakmasınlar bir çok devlet hastanesi böyle. Biz onlara muhtaçmışız gibi bi haller bi hareketler. İnsanın suratına bakmıyorlar zaten. Bende 8. Haftamda özele geçtim. Valla dakikalarca gösteriyor doktorum , her gittiğimde kalp atışını duyuyorum. Sormak istediğim her şeyi sorabiliyorum. Devlette sorunca geçiştiriyordu