Irem_m ilk iki defa özele gitmiştim tahlil için devlete gittim gitmez olaydım. Ne kalp atışı dinlettiler, ne bebeğime bakabildim ne bilgi alabildim tahlilllerini yaptır sonucun çıkınca doktoruna göster dedi. Eşi zaten içeri almıyorlar. Ee belki ben senden memnun kalırsam sana devam edicem neden insan gibi davranmıyorsun ? Dedim daha da gitmem